Mangler du en ny mobiltelefon?

Langt de fleste mennesker i Danmark har i dag en mobiltelefon. Det er med den, at vi holder kontakten med hinanden både over mail, beskeder og via opkald, og mange mennesker bruger også mobilen til at holde sig opdateret med. Det er nemt at gå på internettet fra mobilen for at tjekke nyhederne eller sportsresultaterne, når du alligevel sidder i toget eller bussen på vej hjem fra arbejde. Mange bruger også mobilen til at høre lydbøger eller musik under løb, fitness eller i den offentlige transport. Med andre ord er en mobil nærmest uundværlig i dag. Derfor vil de fleste også gerne have de nyeste modeller eller har brug for at udskifte den gamle mobil, når den ikke kan klare presset mere. Hvis du har brug for penge til en ny mobil, kan du læse mere om dine lånemuligheder med et enkelt klik her.

Udskift din gamle mobil med en ny – sådan sparer du op

Det at købe en ny mobil kan være en forholdsvis dyr affære, selv om det selvfølgelig kommer an på, hvilken model du går efter. Hvis du skal ud og have en ny mobil, kan du få fat i pengene på flere forskellige måder.

  • Du kan overveje at låne pengene, hvis du har brug for telefonen her og nu. Hvis du vælger denne mulighed, bør du dog gå ind og læse om emnet først. Du kan blandt andet starte med denne artikel: Tjekliste: Bliv godkendt til privatlån.
  • Vil du derimod hellere spare op selv på den gammeldags facon, kan du gøre det på flere måder. Du kan blandt andet starte med at kigge på dine udgifter og ikke mindst dårlige vaner. Spørg dig selv, om du virkelig har brug for den kage hos bageren, om du kan blive bedre til smøre madpakken selv i stedet for at købe en sandwich på arbejdet eller skolen, eller om du kan handle ind i de billigere supermarkeder. Der er nemlig flere penge at spare, hvis du blot bliver bevidst om dine vaner i hverdagen og ændrer dem. En anden måde, hvorpå du kan spare op til en ny mobil, er ved at tage et ekstra arbejde. På den måde vil du hurtigere kunne få lagt pengene til side, og du vil ikke komme til at savne pengene i din hverdag. Et ekstra bijob kræver dog overskud og tid, hvilket du skal in mente inden jobsøgningen.

Jesse Livermore

Jesse Livermore, er selvom han døde over fyrre år siden, stadig kendt i dag som en af de mest farverige, flamboyant og respekterede marked spekulanter gennem tiderne. Kendt af sådanne skældsord som dreng stemplet, stor Bjørn, The Wall Street spekulerer og bomuld King, Livermore både gjort, og efterfølgende tabte fire multi-million dollar formuer i løbet af sin karriere som en spekulant, som strakte sig over tre årtier.
Den mand, der fik skylden for 1929 crash og for fældningen i hvert marked pause fra 1917 til 1940.
For den læser, der er fascineret, som jeg altid har været, med livet af Jesse Livermore, konge af spekulanter, jeg hele helhjertet anbefale at du læser gennem de mest efterspurgte efter og bedst sælgende bog nogensinde skrevet på aktiemarkedet,
“Reminiscences af en bestand operatør.”
Læs om livermores stigning fra Nej-hvor man kan få sit ry som den bedste spekulant i nogensinde. Læs hvordan han lavede og agonizingly mister hans multi-million dollar formuer, gang på gang.
Nogensinde tænkt på, hvor sådanne stock market visdom såsom:
“Bange for dine tab og lad din fortjeneste, køre”
“Det var aldrig min tankegang, der gjorde mig penge men mit sidder stramt”
“Markeder er aldrig forkert, udtalelser er”
Kom fra? Manden selv. Læse og gravere disse citater ind i dit sind, hvis du ønsker at overleve som en erhvervsdrivende!
Så stor en spekulant som Livermore var jeg tror den største uddannelse man kan tage fra denne bog er klar over, det er ligegyldigt hvor mange penge, du foretager i markederne er det at holde fat i det der er vigtigt. Livermore fattet aldrig helt denne del.
I mit sind, Darvas var lige så god som Livermore i at tjene penge, men langt vigtigere Darvas indså vigtigheden af at holde fast på disse gevinster i vanskelige markedsvilkår.
Et andet værk, der er tilgængelige er Livermore’s 1940 klassiker, “Hvordan at handle aktier”. Dette er hans arv til spekulant for alle tid, hvori han hedder sin filosofi om handel og fastsættes nogle grundregler. Regler han kæmpede for at følge.

Lad ikke forvirring skræmme dig væk

Der er mange grunde til, hvorfor folk får lån. Hvis du tænker på at få et lån, men er ikke sikker på at få, ikke lægge det fordi du ikke kender, som er den bedste. Der er god for dig… nu er det bare et spørgsmål om at finde den. Brug denne artikel til at uddanne dig på hvilke lån er den rigtige en for din situation.
Måske ønsker du at nyde en enestående chance, der aldrig kommer din vej igen. Eller måske du skal rette op i huset til at få det klar til at sælge. Eller måske du skal foretage en økonomisk beslutning om at konsolidere din gæld for at reducere dine månedlige betalinger og forlænge sigt for at tilbagebetale deres lån. Uanset årsagen mange mennesker søger til lån for at hjælpe dem nå deres finansielle mål.
Der er intet galt med at bruge lån til at nå dine økonomiske mål. Faktisk kan et lån være et udmærket redskab til at tilføje til din finansiel portefølje, fordi det kan hjælpe du udnytte din aktuelle position. Men hvilke lån er den rigtige lån for dig?
Der er grundlæggende to typer af lån. Usikrede og sikrede lån er de to former for lån, du har til rådighed.
Sikrede lån er lån, hvor du tilbyder det långivende institut en slags garanti for at de vil modtage betaling for lånet. Eksempel på en garanti kan være nogle aktiver, som du har, ligesom dit hus eller din bil eller aktiecertifikater. Selvom du ikke behøver at vende dem over til det långivende institut for at få lånet, at have dem i din besiddelse forsikrer det långivende institut, hvis du er til standard på din betaling, de ville have noget at beslaglægge og sælge for at genvinde deres tab.
På den anden side er en usikrede lån et lån, hvor du bare bruge din kreditværdighed til at hjælpe dig med at låne penge fra det långivende institut. Folk, der ikke har aktiver eller ikke ønsker at give aktiver som en garanti kan foretrækker denne type lån som et alternativ.
Så hvilken en er bedre lånet? Mens hver sag er forskellig, bør du overveje, hvad der er vigtigt for dig. For mange mennesker at få et godt tilbud på et lån betyder det at få en lav rente, en stor mængde af tilgængelige lån og en lang tilbagebetalingsperiode.
Hvis der beskriver dig så ønsker du sandsynligvis at gå med en sikret lån. Hvorfor? Det er simpelt. Udlån institutioner bestemme de beløb, de er villige til at låne, de renter, de vil udlån på, og hvor hurtigt de vil have penge tilbage baseret på mængden af risikovillighed de til at opgive penge. Mens en person med en god kreditvurdering ikke kan være en stor risiko, er risikoen endnu større end med den person, der har nogle aktiver til at sikkerhedskopiere lån, hvis de ikke er i stand til at betale med penge.
Så kan det være den rigtige en for dig. En sikret lån er den rigtige løsning for mange mennesker, fordi det giver en større mængde af tilgængelige udlån kontanter, en lavere rente og en længere sigt til at tilbagebetale.

Nemme måder at få Home Equity lån: på nettet

Engang i dit liv, du kan have brug for nogle ekstra penge. Nogle mennesker får boliglån. Egenkapital er forskellen mellem, hvad du skylder på dit realkreditlån og markedsværdien af dit hjem. Du opbygger egenkapital, da forskellen vokser. Som du tilbagebetale pant Principal at sænke det beløb, du skylder, eller når dit hjem værdi stiger, du opbygger egenkapital. Du kan låne mod det ved at lave et boliglån eller etablere en kreditlinje. Begge har meget lavere renter end kreditkort og personlige lån. Den rente, du betaler på et boliglån eller en kreditlinje, er sædvanligvis fradragsberettiget.

Et boliglån giver dig et engangsbeløb af kontanter. Betingelserne er enkle. Du tilbagebetaler lånet over en bestemt periode til en fast rentesats. Betalings raten er fastsat på tidspunktet for lånet, og det aldrig ændres. Hvis værdien af lånet ikke er større end værdien af huset, kan du være i stand til at fratrække renten på lånet.

En konsolidering af gælden lån, en anden type af hjem egenkapital lån, kan du kombinere alle dine gæld i et lån. At skulle gøre blot én betaling om måneden, kan du bedre styre din gæld. Hvis du konsoliderer kreditkort regninger, skal du ikke bruge dem, når du har fået lånet. Skær dem op og ødelæg dem. Endnu bedre, kontakt de finansielle institutioner, der udstedte kortene og lukke regnskaberne. Ellers kan du blive fristet til at overforbrug, hvilket er, hvad fik dig i problemer i første omgang.

Et hjem egenkapital kreditlinje har nogle fordele i forhold til afdrag lån. Der er en bestemt mængde penge, du kan trække på, som du har brug for det i op til 10 år. Du betaler kun for det kreditbeløb, du bruger. Betalingerne er baseret på det beløb, du låner, og renten har en variabel rente. Som du tilbagebetale lånet, har du flere penge, du kan låne imod. Rentesatserne for kreditlinjer og betalingsbeløb kan justeres over tid.

I dag kan du ansøge om et hjem egenkapital lån eller kreditlinje online. Det mindste beløb, du kan låne er $5.000, selv om nogle online virksomheder har sat det minimum på $10.000. Størrelsen af dit lån er bestemt af forholdet mellem størrelsen af lånet til dit hjem værdi. Dette kaldes LTV-forholdet (lån til værdi). Lån på $100-500000 er ikke ualmindelige.

Du kan normalt kvalificere dig til et lån eller en kreditlinje, forudsat at du opfylder følgende kriterier. Du har opbygget en kredit historie, der involverer kreditkort, auto lån, eller et realkreditlån. Du betaler normalt dine regninger til tiden (nogle undtagelser kan være gældende). Du har ikke haft mere lån uten sikkerhet end to eller tre forsinkede betalinger indberettet til et kredit bureau inden for de sidste 7 år. Der har ikke været nogen konkurser eller domme mod dig med en udløbsdato på mindre end 5 år, før du ansøger om lånet. Du har ikke haft regninger indberettet til et inkassobureau inden for de sidste 10 år.

Online-processen er normalt meget enkel og tager lidt tid. Du vil blive stillet nogle grundlæggende spørgsmål om dig selv, din indkomst og pant ejendom. Derefter indhentes en kopi af din kredit rapport elektronisk. Du vil blive spurgt, hvilke af dine lån er relateret til den ejendom, der pantsættes. Der vil også være en elektronisk vurdering af dit hjem værdi. Når online-virksomheden gennemgår alle dine finansielle data, er det bare et spørgsmål om sekunder eller minutter, indtil de godkender eller afviser dit lån.

Organisere dig selv med brugerdefinerede Closets

Hvis du har gjort nogle søger rundt online, vil du har opdaget, at de nyeste ting i udsmykning er organisation. Alle ønsker at have deres hjem pænt organiseret og ser perfekt, men at opnå perfektion kan være en vanskelig opgave. En af de mere populære virksomheder rundt omkring, der har løsningerne at alle er på udkig er skabet verden.

Skab verden betyder så meget mere end bare toiletter.

Skab verden har været at hjælpe kunder med at opnå perfektion i år, og har fået en loyal følgende af kunder ved at følge de idealer, der er fastsat af den administrerende direktør, Frank Melkonian, og det er, at kunden ikke skulle være lige tilfreds, men ekstatisk over deres Køb.

En ting du måske ikke har kendt, men er at skabet verden så meget mere end bare organisere toiletter. Hvis du har en plads i dit hjem, som ikke er så ordentlig, som du ønsker det skal være, er chancer at skabet verden kan ordne det for dig. Tag for eksempel vaskerum. Nogle er heldige at have en hel vaskerum, mens andre må nøjes med et vaskeri område. Det gør ikke noget hvis du har et helt rum der er afsat til din vaskemaskine og tørretumbler, eller hvis du blot har et lille område – skab verden kan sætte dig op.

Forestil dig at være i stand til ikke blot have alle dine Tøjvask fornødenheder tæt på din blegemiddel, vaske og tørretumbler ark, men også at have nok plads til at tage vores tøj fra hæmmer højre ind på bøjlen og jern! Det lyder som en uopnåelig drøm, men skab verden kan gøre det ske, uanset hvor lille en plads, du har din vaskemaskine og tørretumbler i. Forestille sig ikke at skulle bekymre dig om at skjule din vaskerum bag lukkede døre eller bag en skærm. Når skabet verden færdig med vaskeri område, er de smukke nok, at kunderne faktisk påpege vaskerum, til deres venner, familie og besøgende! Skab verden er ekspert i at gøre toiletter, organiserede og ordentlig, men de gør så meget mere end. Om dens hjem kontorer eller pantries, du forsøger at organisere, skab verden kan give dig en hånd. Hvis du ønsker for at gøre livet lidt nemmere og lidt mere velordnet, kontakt skab verden!

Artikel Kilde: () skab verden

Gratis lejlighed Finder Services at finde din næste lejlighed let

Måske har du set reklamer om lejlighed finder tjenester, ellers kaldet lejlighed locators. Nogle lejlighed lejere er i tvivl om brug af lejligheden finder tjenester, fordi de tror, der vil være en omkostning involveret. Faktisk er fleste lejlighed finder tjenester helt gratis at lejlighed jæger. Da det er en gratis service, er der ingen grund til ikke at bruge en lejlighed finder!
I store byer som Chicago, Dallas og Houston er der hundredvis af lejlighedskomplekser spredt ud over et meget stort metro område. Når der er så mange egenskaber kan lejlighed hunter blive overvældet af det store antal valgmuligheder til rådighed. Det er svært at selv vide, hvor du skal begynde. Kørsel fra en kompleks til næste vil ofte resultere i frustration, fordi lejligheden er ikke, hvad du leder efter, eller komplekset har ikke nogen enheder til rådighed.
Den store fordel ved at bruge tjenestegrene af en gratis lejlighed finder er, at virksomheden vil have en database af lejligheder, der viser tilgængelighed. Derfor vil lejligheden finder selskabet vide hvilke huslejer er på markedet. Denne måde du ikke spilder tid på at forsøge at opspore lejligheder med tilgængelighed.
Lejere kan spare tid og energi ved hjælp af en gratis lejlighed finder service ved at kende foran gang hvilke lejligheder er ikke et godt match. Lejlighed locator hjælper deres kunder med at finde lejligheder, der opfylder kriterier såsom plantegning, størrelse, faciliteter, alder af komplekset og mange andre specifikationer.
Lejlighed finder tjenester kan også indsnævre valg af geografisk område og til tider endda kvarter. For store byer som Chicago og Houston, hvor trafik kan være et problem, bliver placeringen stadig vigtigere. De fleste lejere foretrækker at leve inden for en bestemt afstand til arbejde eller skole, så de skal være i stand til at finde lejligheder inden for et bestemt område. Andre lejere ønsker at leve inden for visse områder på grund af placeringen af shopping, underholdning, parker eller andre kvaliteter af kvarteret som stilhed.
Der er nogle lejlighed finder tjenester, der specialiserer sig i ejerlejligheder, rækkehuse og privatejede boliger. Der kan være egenskaber, der forvaltes af lejligheden finder service, eller er anført i locator-databasen, der ikke annonceres andre steder. Derfor får lejere mulighed for at se lejligheder, som offentligheden ikke kan være klar over bare ved at få vist rubrikannoncer.
Mange lejligheder finder services tilbyder en gratis online database over ledige lejligheder, så du kan lære mere om komplekset, før du besøger i person. Du vil kunne se billeder af lejligheden, gulv-planer, faciliteter og andre detaljer, lejlighed.
Prøv at bruge en gratis lejlighed finder service næste gang du beslutter at flytte til en ny lejlighed og se for dig selv hvor meget tid og kræfter vil du spare på dit næste træk. Det gør hele lejligheden jagt erfaring let og problemfri.

Sådan køber du en Franchise

Investere i din egen virksomhed kan være en af de mest kritiske beslutninger man nogensinde vil gøre. Udfordringerne er enorme, fysisk og følelsesmæssigt. Selv færdiggørelse en beslutning om at eje egen virksomhed er skræmmende i sig selv. Mange spirende iværksættere strisser ud tidligt i beslutningen beslutningsproces.

Normalt personer ønsker at strejke på deres egen var aldrig ansvarlig samlet: salg, marketing, menneskelige ressourcer, kundeservice, kvalitetssikring, operationer, juridiske overholdelse, regnskabsføring og meget mere. Når der ejer en virksomhed, herunder en franchise, alle disse roller vil ofte udføres på daglig basis.

I princippet vil at eje en franchise reducere risikoen for ikke at have gennemført mange af disse roller for de modige personer, der i sidste ende beslutter at blive franchisetager. Grundlaget for erhvervslivet format franchising er, at en franchisegiveren har udviklet et system, der har vist sig vellykket, der kan kopieres af andre… at være franchisetagere.

Når en virksomhed, uanset om det er forbundet med mad, biler, bygning eller consulting (der er 75 franchise industrier) beslutter at vokse ved franchising vs et produkt eller service udlodningsoversigt, som virksomhed skal udvikle dokumenteret systemer, som har bidraget til denne virksomhed forudgående succes, og som kan replikeres af dens fremtidige franchisetagere. Den nye franchisetager bliver uddannet og forsynet med, eller adgang til manualer dækker mission kritiske funktioner henviste til tidligere.

At vælge franchisen i sig selv er en alvorlig og tidskrævende proces. Mens mange nye franchisetagere markerer en franchise efter at have en personlig oplevelse på en franchise outlet, bruger de fleste internettet til at søge efter en franchise til at købe. Siden 2000 har online franchise register web sites tilvækst. Mens mange er bare opslagstavler, fuld andre websteder som Franchise.com mere information om hver franchise lejlighed og dens krav. Når interesseret i en eller flere franchise af interesse, fuldfører en blot en anmodning om yderligere oplysninger form med deres personlige oplysninger i at blive kontaktet af franchisegiveren.

Mens nogle virksomheder vil kun grundlæggende oplysninger, vil andre kandidat til at give meget mere, da de ikke ønsker at spilde deres tid. Nogle virksomheder modtager bogstaveligt talt hundredvis af kundeemner dagligt tilsyneladende interesserede kundeemner, hvoraf mange ikke er kvalificeret til at eje deres franchise. Forvente at modtage et telefonopkald fra en franchisegiveren, og hvis du er virkelig interesseret i at blive en seriøs kandidat, er det bydende nødvendigt, at du reagerer, for at blive betragtet som en ægte kontakt.

Der er så mange franchise til at overveje, hvordan kan du vælge hvilken en kan være bedst for dig? Først have kendskab til din økonomiske formåen. Har du kapital til rådighed til at investere? Glem ikke muligheden for at skaffe ekstra kapital til investering fra en elsket eller en venlig investor.

Næste, tænke over hvad du kan lide at gøre, og hvad du ikke kan lide at gøre, og vælge i overensstemmelse hermed. Hvis du ikke arbejder med offentligheden, skal så en detailforretning ikke betragtes. Hvis du arbejder med børn, dyr, håndværk eller deltagelse i sport, derefter målrette en franchise i den tilsvarende kategori.

Når du taler med franchise repræsentant, hvis du er stadig interesseret, og hvis franchisen er interesseret i dig, så du vil blive bedt om at udfylde en formel franchise ansøgning, som indebærer typisk en kredit check og undertiden en baggrund Check. Hvis du opfylder de franchisegiverne retningslinjer, så for at komme videre er derefter ved lov franchisegiveren forpligtet til at sende eller give dig et offentliggørelsesdokument, kendt som en ensartet Franchise tilbyder cirkulære (UFOC).

Læse UFOC omhyggeligt, da det vil indeholde en enorm mængde af informationer på franchise såsom: historie af franchise og dens centrale opdragsgivere, årsregnskab, retssager, franchise åbninger/lukninger/afslutninger, franchisetager kontakter, franchise aftale, krav, og meget mere.

En af dine vigtigste spørgsmål til franchise repræsentant tidligt kan være “hvor meget kan jeg gøre”. Ved lov kan ikke en franchise sælger give dig en indtjening påstand, medmindre det er inkluderet i offentliggørelsesdokument. Der er intet juridisk krav, som franchisegiveren skal give dig en indtjening påstand, men nogle franchisegiverne giver det. Hvis franchisegiveren har valgt ikke at give det, så stadig det vigtigt at kontakte andre franchisetagere, der er anført i offentliggørelsesdokument. Andre franchisetagere kan besvare mange spørgsmål. Mange franchisegiverne vil også kræve dig til at besøge deres hovedkvarter inden underskrivelsen af aftalen, således at du kan både komme til at kende hinanden bedre. Dette er kendt som Discovery dag.

I sidste ende vil din nye forretning fortjeneste eller tab blive bestemt af faktorer som din franchise område, site placering (hvis ikke hjem baseret), og din individuelle indsats og engagement til at følge systemet. Mens du vil være din egen chef, når eje en franchise bliver du ikke “på din egen”. Franchisegiveren vil har også forpligtet sig til at opfylde deres løfter til dig, som det fremgår af franchiseaftalen.

Andet hjem: Ingen boble her

Kan disse høje priser for opskrivning i anden hjemmemarkeder virkelig fortsætte? Mange eksperter mener “Ja!”, det kan bære for en lang sigt (ikke måneder, men år). Fundamentals af hurtig opskrivning sidestille for at levere vokser langsommere end efterspørgslen. Levering inden for områder som South Florida har været hurtige (78.000 nye eller planlagte condo enheder ind i Broward/Dade county marked af 2007), men væsentlige mangler og orkaner har bremset rampe-op og skabt en stor mængde af ophobet efterspørgsel jagter reduceret udbud . Den udenlandske køber efterspørgsel i Miami-området er også ekstremt høje, det betyder disse købere bruger valuta, der er 20-30% stærk end sidste år. En 30% stigning i egenskabsværdier er let absorberes i dette miljø.)
På områder som Arizona og Las Vegas, vand bekymringer og manglende infrastruktur og faglærte arbejdere har bremset den hurtige tempo, men vokse sats er stadig overvældende. Andre naturskønne andet hjem destinationer, som mountain stater, Pacific Northwest og Florida Keys har miljømæssige forhindringer, som øge adgangsbarriererne for udviklere og begrænse udbuddet. Et begrænset udbud over for demografisk stærke efterspørgsel er altid en formel for hurtig pris påskønnelse (CA i 1970 ‘ erne).
Hvad går op skal komme ned? Ja. Men en 20% pr. annuim stigning i 5 år, efterfulgt af 5 års stagnation eller en 10% tab, er stadig 5% + årlige vækstrate (værre kasse). Hvis gearet på 90%, indledende investeringsafkastet er stadig 44% om året. Den hårde del er at sikre de bedste år er i begyndelsen… selv hårdt sælger på et højdepunkt.
Hvor vigtigt er renter, lån Program fleksibilitet og prisoverkommelighed?
Renter (prisen på penge) har været en drivende kraft i den påskønnelse og lokke af fast ejendom som en investering. Lave priser gør marginale ejendomshandler ser attraktive. Lave priser hjælpe marginale hjem købere købe større boliger eller komme ind på markedet, stigende efterspørgsel. Der er en direkte sammenhæng mellem prisen på penge og værdien af stærkt gearing fast ejendom. Mange fritidshuse købes med billige og nemme penge fra långivere. Men mange hytter købes med windfalls fra arv i vores historiens største generationsskifte rigdom overførsel, og jeg mener, at dette vil reducere effekten af højere priser på den anden og pensionering hjem markeder. En anden vigtig faktor er manglen på indflydelse i det andet hjem/sommerhus marked. Data viser lån værdi fordelingerne er meget lavere end de højt gearede primære hjemmemarked.
Men der er ingen pålidelige data til at hjælpe os vide hvis refinansiering og gearede primære hjem som tillader for disse under gearing andet hjem køb. Jeg formoder, hvis givet valg, mange sommerhus ejere, hvis tvunget til at vælge, ville holde sommerhuset og give banken byen bolig. Hjem er hvor hjertet er ikke den største pant betaling.
Jeg er meget mere bekymret over den første hjem og “Flyt op” købers afsky for højere betalinger forårsaget af højere renter. Det traditionelle ejendomsmarkedet vil føle en større effekt, hvis der er en skarp stigning i prisen på penge. Hvis satser stige moderat, og indkomster stigning i andelen, er der en god sag at priserne smalt bliver påvirket. Men hvis indkomst stagnere, og priser/inflation stiger hurtigt, andet hjemmemarked vil fortsætte, mens det primære boligmarkedet vil snuble. Så sagen om risiko har flyttet, traditionelt långivere betragtes som sommerhus lån mere risikabelt. Jeg hævde, de er i sagens natur mindre risikabelt og vokser mere sikker med enhver fodret bevægelse.
Indvandringspolitik og den virkelige dollarværdien kan vise sig for at være vigtigere for almindelige hjem værdier end renten. Hvis udenlandske investorer føler sig hjemme igen i Amerika, vil de sandsynligvis tage mere permanent opholdstilladelse her i større tal. Hvis dollaren fortsætter med at devaluere, er vores real estate et røverkøb, der ikke kan overføres af verdens boomers.
Lån fleksibilitet/tilgængelighed kan også være en dæmper på fast ejendom værdier, da en alder af afledte finansiering kommer for dagens lys i institutioner som FNMA, FHLMC, GNMA og store realkreditinstitutioner; Vi vil se mindre aggressive udlån i mange markeder (især første gang hjemme køber). Siden andet hjem er hvor husejere “hjertet er”, jeg mener, at risikoen for standard kan flytte for at være større i primære hjem vs anden boliger, især hvis låneren nærmer sig pensionsalderen. Risikoaversion vil være en primær tendens i de næste par år blandt långivere, men uden at lån, bankfolk ikke får bonusser. Så mere likviditet vil være rettet mod det andet hjemmemarked. Selv som priser generelt trend op, vil andet hjem købere finde flere muligheder for at håndtaget ferie ejendom med højere LTV og lavere priser og gebyrer.
Data viser, anden boliglånet vilkår i de sidste 3 år er blevet dramatisk mere accepterende over for disse køb, som ned betaling krav er faldet fra 20% + til så lavt som 5% og nye produkter er allerede blevet tilbudt at denne velhavende marked.

Hvad er ERP?

Enterprise Resource Planning, også kendt som ERP, er en metode, der er designet til at integrere flere forskellige datakilder og/eller processer i et enkelt samlet system. Dette system vil kræve anvendelse af både hardware og software til planlægning og udvikling og er primært designet til at bruges i store virksomheder leder efter komplet integration af deres systemer. Det vigtigste punkt i de fleste ERPs er samlet databasen, som lagrer alle de nødvendige oplysninger for hver af systemets moduler.

Hvad er de nødvendige komponenter til en vellykket ERP system?

Der er to vigtigste komponenter, der er nødvendige for en vellykket ERP system. Først er den fælles, samlede database. Dette giver mulighed for ERP-systemet skal have adgang til hver byte af oplysninger samt alle de data, der kræves for at gøre hver enkelt del af den virksomhed, køre som en hel enhed. Det giver også alle virksomhedens oplysninger deles på en pålidelig og tilgængelig måde hurtigt og nemt.

Den anden vigtige komponent til en vellykket ERP system er en modulær softwaredesign. Dette betyder at en ERP bruger software, der kan være tilføjet eller fjernet efter behov for at maksimere effektiviteten og nytten af systemet som helhed. Mens der er et par virksomheder, der kan give alle software for en bestemt ERP, vil de fleste virksomheder mikse og matche deres software fra forskellige virksomheder for at opnå maksimal effektivitet i virksomheden. Hver modulær ansøgning skal kunne interface med den fælles database, således at alle data kan deles efter behov.

Hvor ville et ERP-system anvendes?

ERP-systemer kan anvendes i en stor organisation, der har en masse data strømmer gennem sine computere. Små og mellemstore virksomheder har generelt ikke behov for en fuld skala ERP system. Større selskaber, såsom store banker, auto producenter, og detailkæder kan de drage størst fordel af en veltilrettelagt ERP. Desuden bryde enkelte virksomheder ofte op deres ERPs i mindre enheder, såsom produktion, økonomistyring og forbruger forvaltning således at data kan være mere let deles mellem de ressourcer, der mest sandsynligt vil have gavn af dataportabilitet.

Hvordan er en ERP designet og implementeret?

Ligegyldigt hvor stort et system er ved at blive gennemført, alle ERP systemer kræver masser af tanke og omhyggelige design for at kunne fungere korrekt. Traditionelt, kræver mindre ERP systemer kun måneder til at forberede mens større ERP systemer kan tage så meget som et år eller to at udvikle og gennemføre ordentligt. Større selskaber generelt søge råd hos ERP consulting virksomheder, mens mindre virksomheder vil sandsynligvis bruge en in-house team til at skære i omkostningerne.

Den mest afgørende skridt til at gennemføre enhver ERP system er at overflytte dataene til ERP. Overfører data, selvom et afgørende skridt, får ofte den mindste opmærksomhed i mange ERP systemer. Der er seks trin til vellykket data migration. Første, identificere de nødvendige data. For det andet, Planlæg timing for migration. For det tredje bygge Dataskabeloner. Fjerde, fryse nødvendige data migration værktøj. Femte, bestemme data migration opsætninger. Sjette, arkivere de nødvendige data.

Hvad er fordelene ved at bruge et ERP system?

Den mest almindelige fordel af et ERP-system er, at som data overføres nemt fra ét sted til et andet. Også, mange ERP systemer kan også forbedre sikkerheden i en virksomhed takket være sine indbyggede kontrolforanstaltninger. Andre positive faktorer omfatter lave driftsomkostninger, bedre kundeservice og forbedret produktivitet af medarbejdere.

Hvad er ulemperne ved hjælp af et ERP-system?

Den mest almindelige ulempe ved et ERP-system er omkostningerne. Mange ERP systemer er ekstremt dyrt at designe og implementere. Desuden, trods deres modulopbyggede karakter, software tilpasningsindstillinger er begrænset og kan være vanskeligt at tilpasse sig til visse virksomheder. Også, de data, der indtastes i et ERP-system skal være af høj kvalitet, lest det forfald selv yderligere over tid. Endelig, systemet kan blive for kompliceret og ikke være rigtigt, at virksomheder, der er organiseret i mange mindre afdelinger.

Dobbelt AS i kundeservice

En ung dame kontaktet en mobiltelefonselskab hun for nylig abonnerer med. Hun havde nogle spørgsmål om køb af deres senest ambulant foretage en opringning og kunne ikke finde svarene nemt online. Hun besluttede at give sin mobiltelefonselskab et opkald. Deres telefonens menu var en smerte at komme igennem, som forventet. Men efter et par minutter af råbe og skælde ud på telefonens menu og venter hold i 20 sekunder, hun blev overført til en menneskelig stemme, endelig!

Hun beretter om en anden dame svarede på anden linjen og hun lød meget venlige og glade for at snakke med hende. Kunde pleje agent spurgte hende, hvordan hun var, selv spurgte hende om vejret og spurgte så, hvordan hun kunne hjælpe hende. Lady kunde fortalte repræsentanten sit formål og stillede nogle spørgsmål om telefonen som hun havde planer om at købe. Repræsentant naturligvis vidste de fleste af svarene, hendes svar var meget venlige. Den kundeservice erfaringer var god, sagde hun.

Næsten alle af os har forsøgt at ringe en kundeservice af en bestemt virksomhed én gang i vores liv. Vi kalder dem for at spørge bistand, retninger, at klage eller endda spørge fartplanen for den nyeste film hit i byen. Har du nogensinde bemærket den måde disse kundeservice mennesker taler? Tonen i stemmen? Du kan endnu fornemme, hvis de smilende når de taler. Selvfølgelig kan du nemt genkende, hvis en person er glad eller interesseret, når han eller hun fik et opkald fra dig. Det er den første regel i kundeservice, at være så venlig så meget som muligt til personen på anden linjen på telefonen.

At være varm og venlig over for dine kunder bør være den vigtigste komponent, når du er i et call center industri eller i en virksomhed til virksomhed miljø. At være venlig bygger bedre bølgelængde med dine kunder. Det gør eller bryder en virksomhed så at sige.

At have en venlig kundeservicesupport er imidlertid ikke nok at øge salget eller krav af den

produkter eller tjenester, din virksomhed tilbyder. Produkt viden er også en vigtig ingrediens at få nikke af dine kunder. Det er vigtigt, at før du sælger et produkt, skal du vide alt om det, inde og ude. Du ønsker ikke at være i en position, at du vil blive fanget lige i ansigtet uden et svar, hvis kunden har et specifikt spørgsmål. Sætte dig selv i kundens sko, ville hvad du sige hvis du var interesseret i at købe et produkt og stillede spørgsmål om det, men den ene du beskæftiger sig med kunne ikke svare på de simpleste spørgsmål af produktet. Du vil sandsynligvis miste din tro på det.

For at kende dit produkt bedre, Husk at få så meget information som du overhovedet kan. Uddan dig selv med de funktioner og fordele dit produkt tilbyder. Læs hele tiden om projektet som det kan have opdateringer eller nogle ændringer, du bør vide om.

En anden måde at virkelig vide dit produkt er faktisk bruge dem personligt, hvis dens muligt. Når du besvarer et spørgsmål til en kunde, kunden kan fortælle hvor meget du tror på produktet og du har tillid til i det, fordi du lød har du faktisk prøvet det. Husk, at jo mere du kender dit produkt, jo lettere er det at sælge.

At have to Andersens i kundeservice er gavnlige i vækst og succes for en virksomhed. En kombination af en god holdning om håndtering af dine kunder samtidig give dem den relevante Aptitude om dit produkt vil helt sikkert øge salget af produktet og kan bevare den vigtigste komponent i en virksomhed, kunder.

Da det viste sig, var den kundeservice erfaringer af lady nævnt ovenfor god. Hun har købt den nyeste mobiltelefon hun var spørgende om og fortalt sine venner, om tjenesten stor hun fik fra virksomheden. Alle tog det var en venlig kundeservice, der vidste hvad hun talte om.